View Single Post
stare 03-10-07, 09:44   #3 (permalink)
BonQ
Senior Member
Spirit of ILEX
 
Avatar BonQ
 
Zarejestrowany: Jul 2007
Skąd: DeTRoit / Żmigród
Postów: 533
Domyślnie

szczerze powiedziawszy to nie wiem ale sam od czasu do czasu jak prze folguję trochę z yerba czuje jak moja pompeczka się przytlenia tzw kolka...i nie wiem czy szkodzi to w jakimś znaczącym stopniu na nasze serce. np. yerba ROSAMONTE Especial ma na opakowaniu znak Argentyńskiego Towarzystwa Kardiologicznego. Czyli jeśli kardiolodzy zamieścili ten znak na tej właśnie yerbie nie powinno być żadnych przeciwskazań w piciu yerby...jeśli jednak bierzesz leki na serce lub inne narządy do pamiętaj że np kofeina lub mateina może powodować wypłukiwanie tegoż właśnie leku z Twojego organizmu, dlatego polecił bym jednak przejść się do specjalisty i zapytać się dokładnie. wkońcu tu chodzi o nasze zdrowie które jest najważniejsze
pozdrawiam gorąco
BonQ jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
 
Yerba Mate Forum - YerbaHerba.pl